donderdag 5 juni 2014

Zentangle

Ik heb vandaag meegedaan met een workshop Zentangle. De workshop werd gehouden in Hamburg, Duitsland. Het was ontzettend leuk om te doen. Het was wel even vroeg opstaan voor mij want de workshop begon in Duitsland om 18:30 in de avond en dat betekent in New Zealand 04:30 in de ochtend. Ja echt, zo vroeg ben ik opgestaan. Eerst even rustig de kachel aangedaan, zodat het huis lekker kan opwarmen, ik had de avond ervoor alles al klaargezet, de laptop, de potloden, pennen en het papier.

Dus om 04:30 zat ik klaar voor de laptop en werd ik uitgenodigd via "skype" door Beate, mijn Duitse vriendin. Ze heeft Bea Bea Design en doet heel veel leuke dingen met haar bedrijf. Kijk voor haar laatste nieuws en de eerste indruk over "Zentangle" even op haar weblog: http://beabeadesign.blogspot.co.nz/

Vandaag heeft ze dus een workshop gegeven over Zentangle, dit is ook opgenomen en zal waarschijnlijk ook wel op haar weblog te zien komen tzt. Het was heel leuk. Ik kon alles prima volgen via skype. En kon ook goed meekomen met de workshop.

Hier even een foto van de workshop in Hamburg en let even goed op, want ik sta ook op de foto!

 

 Hier is mijn eerste werkstuk, vinden jullie het mooi?

 

Ik heb de smaak helemaal te pakken en ga morgen nog een nieuwe maken!

Na de vroege workshop heb ik de jongens naar school gebracht en even lekker uitgewaaid aan het strand.















Het is wederom een prachtige dag. Thuisgekomen heb ik nog even de laatste dingetjes opgeruimd en een ontbijtje klaargemaakt. Om 11 uur kwamen er 4 mensen van de I-site bij mij op visite. De I-site is een vvv-kantoor en als ik beschikbaarheid heb, kunnen zij klanten aan de balie doorverwijzen naar mijn B&B. Dat hangt natuurlijk ook af van de klant, wat ze zoeken, maar nu de I-site bij mij langs is geweest, kunnen ze de klant wat beter informeren. Ik ben erg benieuwd. Op dit moment loopt onze B&B al zeer goed, we worden voornamelijk geboekt via Booking.com.

Afgelopen maandag was het 2 juni en Queen's Birthday een nationale feestdag hier in New Zealand! Het was ook tegelijk Quinn's Birthday en dat hebben we goed gevierd met verse appeltaart en bezoek! We hebben een gezellige dag gehad.














Een van onze gasten in onze B&B is een interieurontwerpster en heeft een klein berichtje op haar weblog achtergelaten, kijk maar op: http://allthingspleasing.blogspot.co.nz/ (berichtje van 3 juni 2014). Wat leuk he!

Geen opmerkingen: